تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۰۳
کد مطلب : 11632
مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: آماده‌سازی پارکینگ‌ها، آمادگی ستاد تخلفات شهری، مدیریت ترافیک، آمادگی نیروهای امداد و خدمات ایمنی، افزایش ظرفیت‌های پارکینگ برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان و زائران برای لیالی قدر انجام‌گرفته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه پنج شهرداری قم، زین‌العابدین قراچورلوی با اشاره به اقدامات و آمادگی‌های انجام‌شده جهت استقبال از زائران در شب‌های قدر اظهار داشت: برای خدمات‌رسانی بهتر به زائران، آماده‌باش موتوری منطقه، شیفت بندی نیروها و حضور پررنگ ماشین‌آلات در محورهای منتهی به مسجد مقدس جمکران انجام‌یافته است. 
وی از آماده‌باش و شیفت بندی نیروهای خدمات شهری و فضای سبز جهت آماده‌سازی معابر و مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران و پیش‌بینی حضور پرشور مردم و زائران در این شب‌ها خبر داد و افزود: مشکلی از نظر افزایش تعداد نیروها و سایر ملزومات خدمات‌رسانی وجود ندارد. 
مدیر منطقه پنج شهرداری قم آمادگی پارکینگ‌های اطراف مسجد مقدس جمکران را مدنظر قرار داد و خاطرنشان کرد: مبحث روشنایی و همچنین آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی این پارکینگ‌ها در پیرامون مسجد مقدس جمکران به‌صورت مطلوبی انجام‌گرفته است 
به گفته وی، به مناسبت این ایام مشکی پوشانی و فضاسازی شهری در سطح منطقه و مسجد مقدس جمکران و همچنین بلوار پیامبر اعظم (ص) طی روزهای گذشته عملیاتی شده است. 
قراچورلوی ادامه داد: آماده‌سازی پارکینگ‌ها، آمادگی ستاد تخلفات شهری، مدیریت ترافیک، آمادگی نیروهای امداد و خدمات ایمنی، افزایش ظرفیت‌های پارکینگ و غیره برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان و زائران انجام‌گرفته است.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdccieqs.2bqs18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما