تاریخ انتشار :سه شنبه ۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۷
کد مطلب : 12480
سرپرست سازمان توسعه عمران شهرداری قم از پیشرفت 55 درصدی پروژه رمپ A تقاطع بلوار پیامبر اعظم(ص) و بلوار آیت الله حکیم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مسعود بخشی با اشاره به اجرای پروژه رمپ A  تقاطع غیرهمسطح بلوار پیامبر(ص) اعظم و بلوار آیت الله حکیم اظهار داشت: این پروژه با ارزش ریالی 38 میلیارد تومان حدود 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 
وی افزود: در ابتدای پروژه صرفاً رمپ A در دستور کار سازمان توسعه و عمران شهرداری قم قرار داشت که در ادامه رمپ B یعنی مسیر خروجی از بلوار پیامبر اعظم(ص) به‌سوی بلوار حکیم نیز در دستور کار قرار گرفت. 
سرپرست سازمان توسعه عمران شهرداری قم گفت: به‌محض ابلاغ این پروژه، عملیات حفر چاه‌ها و ایمن‌سازی گود اجرایی شده و مقدمات کار در حال انجام است و  در حال حاضر دیواره‌های رمپ A  به‌صورت کامل اجرا شده است هم چنین شمع‌ها به‌صورت کامل بتن‌ریزی و خاک‌برداری حدود 80 درصد پیشرفت داشته است و در دیواره‌های رمپ B نیز عملیات اجرایی آغازشده است. نهرکشاورزی تنها معارض این پروژه بود که به‌صورت تاپ داون اجرایی شد و در اختیار کشاورزان قرار گرفت. 
سرپرست سازمان توسعه عمران شهرداری قم خاطرنشان کرد: در سال 1402 پروژه ساخت رمپ‌های D و E نیز با اعتبار 130 میلیارد تومان در دستور کار سازمان قرارگرفته است./

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdce7e8z.jh8wvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما