تاریخ انتشار :شنبه ۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۶
کد مطلب : 12437
آیت‌الله مبشر کاشانی :

باید همه اهل بصیرت باشیم

آیت‌الله شیخ خلیل مبشر کاشانی از استادان برجسته حوزه علمیه قم گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند، باید همه ما اهل بصیرت باشیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از روابط‌عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، وی در دیدار با شرکت‌کنندگان نشست هم‌اندیشی شهرهای تاریخی و انقلابی قم و کاشان که در دفتر ایشان برگزار شد، اظهار داشت: هیچ مقام و منزلتی مهم‌تر از بندگی خدا نیست.  
وی با بیان این که در اسلام، طریق بندگی در پیروی از نبی و ولی است، اضافه کرد: بعضی بال دوم حرکت بندگی را که ولایت باشد، تشخیص ندادند و فقط شیعه تشخیص داد.
وی ادامه داد: بندگی مانند پرنده‌ای است که انسان را به سوی خدا حرکت می‌دهد، منتهی این بندگی باید دارای 2 بال باشد، یک بال اعتقاد به نبوت نبی و رسالت رسول الله(ص) و بال دیگر ولایت است و بدون ولایت نمی‌شود.
آیت‌الله مبشر کاشانی افزود: در زمان غیبت جانشین ولی مطلق معصوم، ولایت فقیه است؛ اگر شخصی این سیر را، اول بندگی خدا، بعد اعتقاد به نبی و ولی و بعد جایگزین ولی مطلق، ولی فقیه؛ اگر کسی این 2 اصل را قبول نکند و یا در یکی شبهه‌ای داشته باشد، اصول را زیر سوال برده و اصول ما این است.  
وی گفت: بنده اعتقاد دارم، اگر می خواهیم ایران موفق شود و کشور به رشد و کمال برسد، انقلابمان قوی، عزیز و مقتدر شود، باید همه مردم گوش به یک دهان و زبان باشند و آن هم دهان و زبان مبارک رهبری است. 
وی خاطرنشان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند، باید همه ما اهل بصیرت باشیم. 
آیت‌الله مبشر کاشانی ادامه داد: از هر جهت باید پیرو رهبر معظم انقلاب باشیم و به مردم و مستضعفان خدمت کنیم.   
این نشست به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برگزار شد و در آن رییسان شورای اسلامی شهرهای قم و کاشان و روسای سازمان های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری های قم و کاشان و تعدادی از اعضای شورای اسلامی و مدیران شهری این 2 شهر حضور داشتند./
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgut9q.ak9xw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما