تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۸
کد مطلب : 14957
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از اکران تبلیغات محیطی با موضوعات شاخص بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار 19 دی‌ماه با مردم قم خبر داد.
اکران شهری بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده با اشاره به لزوم توجه بیشتر به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم که امسال نیز طبق روال سال‌های گذشته در سالروز قیام خونین 19 دی‌ماه انجام شد، گفت: به‌منظور توجه و تبیین بیانات مقام معظم رهبری در این دیدار، فضاسازی محیطی شهر قم با محورهای اصلی این بیانات در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرارگرفته است.
وی  سیاست و برنامه شهرداری قم در اجرای اکران‌های شهری حوزه فرهنگی و اطلاع‌رسانی را بر محور جهاد تبیین، تعظیم شعائر و گرامیداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی دانست و تصریح کرد: در این راستا تولید، طراحی و اکران محتوای مرتبط در سازه‌های شهری به‌صورت دائمی در حال انجام است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از تولید محتوای مرتبط با فضای سیاسی و اجتماعی کشور در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را از برنامه‌های اجرایی در تبلیغات شهری فعلی عنوان کرد و ادامه داد: تولید و اکران محتوا باهدف ترغیب مردم برای حضور در انتخابات و همچنین تبیین و اطلاع‌رسانی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ماه‌های گذشته در حال انجام است.
کلانترزاده اهمیت بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تبیین راهبردهای نظام را از مواردی دانست که در تابلوهای شهری به اکران خواهد رسید و افزود: به همین منظور گزیده بیانات شاخص رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با مردم قم به‌صورت گسترده در سطح شهر انجام خواهد شد.


انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfe1dy.w6djtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما