تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 12301
مسئولان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سایت البرز به‌منظور آشنایی با فرآیندهای تفکیک و دفع و پسماند بازدید کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، با امضای تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین سازمان مدیریت پسماند با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم؛ مربیان فرهنگی، علمی و کارشناسان کانون پرورش فکری استان به‌منظور آشنایی با فرآیندها و شیوه‌های دفع و دفن پسماند از مجتمع پردازش البرز بازدید کردند.
معاون نظارت بر امور پسماند سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در این بازدید با اشاره به‌ضرورت فرهنگ‌سازی در میان کودکان و دانش آموزان، آگاه‌سازی مربیان و معلمان را گام مؤثر در این زمینه عنوان کرد.
حسین شریفی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه میان این دو مجموعه یادآور شد: سازمان مدیریت پسماند با اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، قصد دارد  ضرورت و اهمیت موضوع تفکیک پسماندها را به مخاطبان انتقال دهد .
به گفته وی، ارتقا فرهنگ شهروندی، آگاه‌سازی مخاطبان از ظرفیت‌ها و برنامه‌های مدیریت پسماند، اصلاح الگوی مصرف و نهادینه کردن مفاهیم آموزشی در محیط زندگی از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.
در ادامه این برنامه مربیان و مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم  از کارخانه تفکیک پسماند در مقصد ، سوله گرانول و سایت تخمیر کود کمپوست بازدید کردند .

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgqw9q.ak9xz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما