تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب : 15210
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: طرح همیاران بازیافت با مشارکت آموزش و پرورش استان قم به منظور فرهنگ‌سازی در حوزه مدیریت پسماند اجرایی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید عبدالله میرابراهیمی در گفت‌وگو با شهرنیوز با بیان اینکه سال جاری در حوزه آموزش و فرهنگ سازی فعالیت خوبی انجام گرفته است، اظهار کرد: آموزش دهندگان به ویژه در ایام محرم و صفر بیشتر در مساجد و پایگاه‌های بسیج و گروه‌های نمایشی در ایام شاد سال در بوستان‌ها حضور داشتند.
 
وی افزود: با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، همکاران سازمان مدیریت پسماند در کلیه پایگاه‌های سلامت حضور یافته و آموزش‌ها به طور کامل ارائه شد.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت پسماند بعد از ایام کرونا به عنوان همیاران بازیافت در سطح مدارس استان به ویژه مقطع ابتدایی حضور یافته و آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهد.
 
میر ابراهیمی ادامه داد: آموزش‌ها در مدارس ابتدایی به صورت اختصاصی‌تر در مقطع سوم ابتدایی ارائه می‌شود و پیگیر هستیم در سال آینده کتابی با مضمون آموزش بازیافت برای پایه سوم و چهارم ابتدایی به چاپ برسانیم.
 
وی عنوان کرد: آموزش‌های لازم برای دانش‌آموزان، مساجد و ادارات استان قم ارائه شده است و جامعه مخاطب خوبی در این زمینه در نظر گرفته شده است. پایان هر سال، کنترل نظارت و ارزیابی انجام گرفته و برای آنها به عنوان ادارات سبز گواهینامه صادر و در جشنواره‌ها تقدیر می‌شوند.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: سازمان به موجب توافقنامه‌ای که با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منعقد کرده در همه کانون‌ها با حضور مربیان آن‌ها، آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهد؛ همچنین آموزش مهدهای کودک با زبان تصویر و ماکت انجام می‌گیرد.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdciuraz.t1awz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما