تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۲
کد مطلب : 12031
رئیس بنیاد مستضعفان از تکمیل و واگذاری ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی برای محرومان قم تا ۶ ماه آینده خبرداد و گفت: بنیاد مستضعفان سال گذشته نیز بیش از ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به محرومان استان قم اختصاص داد.
فتاح: ۲۰۰ واحد مسکونی تا ۶ ماه آینده به محرومان قم واگذار می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، سید پرویز فتاح روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت حرم بانوی کرامت با بیان اینکه تصمیمات خوبی در حوزه‌های اقتصادی استان قم و رسیدگی به محرومان گرفته شده است، اظهار کرد: بعد از تکمیل این ۲۰۰ واحد، طرح‌های جدید دوباره آغاز خواهد شد.
وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۲ هزار بسته معیشتی در بین محرومان استان قم توزیع شد گفت: از طرف بنیاد مستضعفان در سال گذشته ۵۰ میلیارد تومان از طریق یک بانک برای وام به محرومان اختصاص داده شد و ۱۰ میلیارد تومان هم به کمیته امداد قم و ۱۰ میلیارد تومان نیز برای کمک‌های موردی به استان قم اختصاص یافت.
رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه چند نقطه محروم اطراف قم هم شناسایی شده که باید رسیدگی بیشتری به آن شود، گفت: برنامه ما برای همه کشور کمک به مردم و محرومان، کار اقتصادی برای اشتغال پایدار، تولید، رفع نیاز مردم و صادرات است و از طریق بنیاد علوی هم کارهای محرومیت زدایی و کمک به محرومان را دنبال می‌کنیم.
وی افزود: در زمینه فعالیت‌های فرهنگی هم سال گذشته حدود هزار طلبه از طرف بنیاد مستضعفان به مناطق محروم اعزام شدند و ساخت خانه عالم و مسجد در مناطق محروم نیز در دستور کار ما است.
فتاح با بیان اینکه تلاش ما این است که هر چه ظرفیت داریم در ابعاد مختلف در جهت خدمت به مردم استفاده کنیم، گفت: سرعت تورم از سرعت رسیدگی های ما به محرومان بیشتر است؛ از این رو تمام تلاش مهار تورم است تا بتوانیم رسیدگی به محرومان را بهتر از گذشته دنبال کنیم.
رئیس بنیاد مستضعفان امروز در سفر به شهر مقدس قم با آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید نیز دیدار و گفت و گو کرد.
 

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgqz9q.ak9xw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما