تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب : 11855
سرپرست معاونت فنی و اجرایی سازمان قطار شهری شهرداری قم گفت: مراحل نهایی زیرسازی و روسازی خطوط ریلی تونل و دپو به طول 17.5 کیلومتر، شامل 2 خط مسیر تونلی در سال 1401 اجرایی شد.
تکمیل بیش از 17 کیلومتر زیرسازی و روسازی خطوط ریلی/پروژه مترو قم، الگوی موفق تکیه‌بر توان داخلی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان قطار شهری شهرداری قم، معینی با اشاره به اقدامات در حوزه فنی و اجرایی در پروژه مترو قم اظهار داشت: مراحل نهایی زیرسازی و روسازی خطوط ریلی تونل و دپو به طول 17.5 کیلومتر، شامل 2 خط مسیر تونلی به طول حدود ۱۲ کیلومتر تا بعد از ایستگاه میدان شهید مطهری و همچنین حدود 5.5 کیلومتر خط ریلی در دپو انجام گردیده است.
 وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در جهت بومی‌سازی و استفاده از ظرفیت داخلی در تولید سوزن و کراس آور و همچنین ادوات روسازی مسیر، در این پروژه صورت گرفته که از ظرفیت بخش فنی و دانشگاهی جهت پیشبرد مطالعات استفاده‌شده است، افزود: در این راستا ساخت سوزن‌ها و کراس آور ها و همچنین بخش تکه مرکزی آن‌ها به‌طور کامل توسط شرکت‌های داخلی دانش‌بنیان انجام‌شده است.
سرپرست معاونت فنی و اجرایی سازمان قطار شهری قم خاطرنشان کرد: حدود هزار و 200 متر خط سوله پارکینگ در یک بازه زمانی ۵ ماهه اجرا شده است که از این حیث سازمان قطار شهری قم، دارای یک رکورد در سطح کشور است.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjioev.uqevizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما