تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۱
کد مطلب : 11817
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: ارائه خدمات شارژ و فروش شارژ بلیت در باجه‌های ده‌گانه و 12 دستگاه خودشارژ در سطح شهر قم صورت می‌گیرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علی مؤمن حجازی در گفتگویی در خصوص جایگاه‌های شارژ بلیت اتوبوس‌های درون‌شهری اظهار داشت: در حال حاضر باجه‌های ده‌گانه در ایستگاه‌هایی در سطح شهر از صبح تا عصر مستقر هستند و بیشترین تعداد پذیرش شهروندان بهره‌بردار از ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر و اتوبوس در جهت خدمات شارژ و فروش شارژ بلیت را بر عهده دارند.
وی با بیان اینکه همچنین 12 دستگاه خودشارژ به‌صورت شبانه‌روزی فعال بوده و در اختیار شهروندان قراردارد، مطرح کرد: این دستگاه‌ها بعضاً در کنار باجه‌های ده‌گانه نصب‌شده‌اند.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم ابراز کرد: همچنین در برخی نقاط که قابلیت استقرار باجه‌های شارژ وجود نداشته نیز این دستگاه‌ها مستقرشده که در صورت نیاز، شهروندان می‌توانند از آن استفاده کنند.
به گفته وی، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم در سال جاری به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده تا بتوانیم در فاز نخست با استقرار سریع دستگاه‌های کارت‌خوان به‌صورت آزمایشی در چند خطوط سازمان اتوبوس‌رانی، قابلیت شارژ قم کارت را فراهم آوریم.
مومن حجازی خاطرنشان کرد: در این طرح دیگر شهروندان نیاز به مراجعه به باجه‌های شارژ ندارند و از داخل اتوبوس می‌توانند کارت خود را شارژ کنند و آن را مورد استفاده قرار دهند.
وی با تأکید بر اینکه در فاز دوم نیز که به‌زودی انجام می‌شود، در تعامل با یکی از بانک‌های عامل کشور، قابلیت شارژ کارت را از طریق فروشگاه‌های منتخب شامل سوپرمارکت‌ها فراهم می‌شود، گفت: امیدواریم در سال 1402 ده‌ها و صدها دستگاه قم کارت قابلیت ارائه خدمت به شهروندان داشته باشند و این امر عملیاتی شود.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchq6nz.23nzzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما