تاریخ انتشار :شنبه ۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب : 11494
رئیس کمیته اجرایی منطقه چهار ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم گفت: نیرو‌های خدمات شهری و فضای سبز شهرداری قم از زمان نزدیک به غروب تا افطار و پس از آن در بوستان‌های شهر مستقر و در آماده‌باش هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علیرضا اقبالیان در گفت‌وگویی با بیان اینکه شهرداری قم از زمان برگزاری جشن‌های نیمه شعبان فعالیت خودش را برای استقبال از زائران و ارائه خدمات به مسافران آغاز کرده است، اظهار داشت: همزمانی این عید با هفته درختکاری، عید نوروز و ماه مبارک رمضان، حجم فعالیت مجموعه‌های شهری را بیشتر کرده است.
رئیس کمیته اجرایی منطقه 4 ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ۱۲۸ بوستان بزرگ و کوچک در سطح شهر برای ایام نوروز ۱۴۰۲ توسط شهرداری آماده‌سازی شده‌اند، تا به‌صورت مناسب در اختیار همشهریان و مسافران نوروزی قرار بگیرند.
وی با بیان اینکه در کنار این اقدامات، سرویس‌های بهداشتی، آلاچیق‌ها، نظافت پارک‌ها و... انجام‌شده است، ابراز کرد: نسبت به سال گذشته حدود ۲۰ درصد افزایش حجم زباله در شب عید را داشتیم که با تلاش نیروهای شهرداری پسماندها جمع‌آوری‌شده و شهری تمیز و پاکیزه را در شب سال تحویل شاهد بودیم.
اقبالیان با اشاره به فعالیت‌های این ستاد در ماه مبارک رمضان، مطرح کرد: نیروهای خدمات شهری و فضای سبز شهرداری قم از زمان نزدیک به غروب تا افطار و پس از آن در بوستان‌های شهر مستقر و در آماده‌باش هستند تا به همشهریان قمی و مسافران و زائران شهر کریمه اهل‌بیت (س) خدمت‌رسانی کنند.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdci55az.t1az32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما