تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۸
کد مطلب : 11326
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به تغییر در اجرای ادامه بلوار شهیدان برقعی گفت: بافت تاریخی و بافت میراثی یکی از مهم‌ترین دلایل عدم ادامه این طرح است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مجید متین فر در دیدار مردمی مسئولان استانی و مدیریت شهری با اهالی محله چهل اختران، با اشاره به تغییر در اجرای ادامه بلوار شهیدان برقعی اظهار داشت: طبق طرح تفصیلی قبلی حدود ۴۰۰ پلاک در مسیر در ادامه این بلوار تا خیابان نوبهار در کنار مسائل میراث فرهنگی وجود داشت.
وی با بیان اینکه بافت تاریخی و بافت میراثی یکی از مهم‌ترین دلایل عدم ادامه این طرح شد، ابراز کرد: در کمیسیون ماده ۵ استان طرح مورد بازنگری قرار گرفت.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم ادامه داد: در طرح جدید این معبر به‌صورت دسترسی محلی و کمک‌کننده در نظر گرفته‌شده و سه گزینه شارع ۱۸،۱۶ و ۱۲ متری در حال بررسی است.
وی با اشاره به اجرای ادامه طرح از قسمت خیابان نوبهار اذعان کرد: در این شرایط ادامه بلوار شهیدان برقعی تا آستان مقدس فعلاً در دستور کار نیست.
متین فر، مطالبات عمومی اهالی محل در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی را مورد توجه قرار داد و گفت: با کوچک‌سازی طرح، املاک تملک شده مازاد صرف این مطالبات عمومی می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcce1qs.2bqsi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما