تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۴
کد مطلب : 11261
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم با اشاره به ایجاد 44 غرفه فرهنگی در بلوار پیامبر اعظم(ص) گفت: دو نمایش خیابانی با موضوع انتظار و مهدویت مورد استقبال زائران در شب نیمه شعبان قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد اظهار داشت: شهرداری قم خدمات گسترده ای در ایام نیمه شعبان داشته که در حوزه های مختلفی ارائه شده است. بخشی از خدمات شهرداری قم در حوزه فرهنگ ارائه می‌شود. 
وی با اشاره به اجرای برنامه استقبال از زائران افزود: در اتوبوس‌هایی که از سمت پایانه به سوی حرم مطهر می‌آمدند، عزیزان با یک خوشامدگویی و چاووشی خوانی و مداحی روبه رو شدند.
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم ادامه داد: نمایشگاه فاخری به صورت مشارکتی در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر برپا شده است که یک ماه ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه در بلوار پیامبر اعظم(ص) امسال 44 غرفه برای اقدامات فرهنگی برپا شد اظهار داشت: اگر قرار باشد اقدامات فرهنگی در شهر جلوه کند باید تمام دستگاه‌های فرهنگی به میدان بیایند. در نیمه شعبان نیز مشارکت بسیاری با مجموعه‌های مختلف فرهنگی و مردمی داشتیم.
حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی نژاد با اشاره به رشد کیفی و کمی اقدامات سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم در نیمه شعبان امسال گفت: سرود سلام فرمانده دو با مشارکت شهرداری قم برنامه ریزی شده است.
برگزاری تور روایت انتظار در مسجد جمکران، برگزاری اجتماع خادمان یاران رضوی در مسجد جمکران، نور افشانی در 44 نقطه و مشارکت در اقدامات دیگر اطلاع رسانی و فرهنگی از اتفاقات دیگری بود که وی به آن اشاره کرد.
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم با اشاره به اینکه اجرای ۲ نمایش خیابانی با موضوع مهدویت و انتظار در مقابل غرفه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم مورد استقبال پرشور مردم قرار گرفت گفت: این ۲ نمایش که داستان آنان درباره انتظار بود ، توسط ۲ هنرمند قمی هر کدام ۲۰ مرتبه اجرا شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین طباطبایی‌نژاد افزود: در میدان معلم، مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) و در موکب‌های هیات ثارالله، قم المقدسه و ارتش و همچنین در غرفه‌های این سازمان مستقر در عمود ۶۷ مراسم نورافشانی برگزار شد. 

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdca6un6.49n6i15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما