تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۶
کد مطلب : 11186
مدیر منطقه یک شهرداری قم از آماده‌باش کامل این منطقه به‌منظور خدمات‌رسانی به زائران و مسافران نیمه شعبان با راه‌اندازی ستاد خدمات‌رسانی در مسجد مقدس جمکران خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه یک شهرداری قم، مجید محمدرضاخانی با اشاره به بسیج تمامی عوامل و امکانات منطقه یک برای پذیرایی از مسافران و زائران نیمه شعبان و ایام نوروز اظهار داشت: به‌منظور استقبال از منتظران ظهور حضرت حجت (عج) و پذیرایی از نمازگزاران مسجد مقدس جمکران، با آماده‌باش کلیه پرسنل و امکانات منطقه در تلاش هستیم تا خدمات شایسته‌ای را ارائه کنیم.
وی بیان کرد: به همت ستاد اجرایی این منطقه و به جهت رفاه حال زائرین، پارکینگ یاوران مهدی (عج) با امکان حدود هزار و 500 دستگاه پارک خودرو تسطیح، خط‌کشی، پاک‌سازی و آماده‌سازی شده است.
مدیر منطقه یک شهرداری قم خاطرنشان کرد: ستاد اطلاع‌رسانی و خدمات شهری منطقه یک در بلوار انتظار مستقرشده است و همکاران منطقه تمام تلاش خود را جهت ارائه خدمات مناسب به مشتاقان ظهور حضرت حجت (عج) به کار خواهند بست.
وی ادامه داد: به‌منظور رفاه حال زائران، تعداد 32 چشمه سرویس بهداشتی، روشویی، آب شرب، آب غیرشرب جهت مصارف شستشو در اختیار زائران قرار گرفته است و برای دفع فاضلاب حاصل از شستشو و سرویس‌ها، یک حلقه چاه جذبی نیز حفر شده است.
به گفته رضاخانی، به‌منظور جلوگیری از سردرگمی و هدایت زائرین، مسیرهای تحت اختیار این منطقه توسط عوامل ترافیک منطقه خط‌کشی شده و تابلوهای راهنمایی نیز نصب‌شده است.
وی در انتها ضمن تقدیر از صبوری و همراهی شهروندان محترم یادآور شد: مجموعه شهرداری قم و منطقه یک تمام تلاش خود را ایجاد رفاه و آسایش و امنیت خاطر شهروندان به کارگرفته و صادقانه و خالصانه در مسیر خدمت به مردم گام برمی‌دارد و از شهروندان شهر مقدس قم تقاضا داریم با صبوری خود همکاران ما را در اجرای هرچه بهتر و سریع‌تر پروژه‌های شهری یاری نمایند
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcg3q9q.ak9q74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما