تاریخ انتشار :يکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب : 12782
مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: فرآیند حفاری‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی نیاز به اخذ مجوز دارد و دراین‌باره برنامه‌ریزی می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مجید محمدرضاخانی در گفتگویی در خصوص گلایه برخی شهروندان از تخریب سنگ‌فرش‌های یکی از خیابان‌ها اظهار داشت: فرآیند اخذ مجوز حفاری در معابر به این نحو است که در ابتدای هرسال شهرداری فهرست معابری که برای بهسازی و آسفالت و موزاییک فرش و...مدنظر دارد، در بودجه اعلام می‌کند.
مدیر منطقه یک شهرداری قم ابراز کرد: این فهرست نیز به دستگاه‌های مرتبط آب برق و گاز و مخابرات ابلاغ می‌شود و قبل از اینکه در این محور فعالیتی اتفاق بیفتد، باید گزارش دهند.
وی در مورد گزارش شهروندان مبنی بر تخریب سنگ‌فرش‌های کوچه 16 خیابان سمیه تا خیابان شهیدان قدوسی و بهشتی افزود: این سنگ‌فرش‌ها بیش از 4 سال عمر دارد و آسفالت برای قبل از سال 99 است.
به گفته رضاخانی، این تخریب و حفاری برای توسعه فیبر نوری ویژه اینترنت پرسرعت صورت گرفته است و در سه سال قبل بحث اینترنت پرسرعت در این محدوده مطرح نبوده است.
وی با بیان اینکه گاهی مواقع این اتفاق می‌افتد و دغدغه شهروندان نیز اهمیت زیادی دارد و باید به سمتی برویم در سطح کلان، همه دستگاه‌ها بتوانند برنامه‌های حفاری را از 4 سال قبل داشته باشند تا تخریب کمتری صورت بگیرد، گفت: در حال حاضر قسمت حفاری‌شده پس از اصلاح در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
مدیر منطقه یک شهرداری قم در مورد آسفالت کوچه 24 فراشاهی مطرح کرد: به‌زودی آسفالت کوچه 24 فراشاهی انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: زمین‌هایی‌ که به‌طور کلان توافق می‌شود مالک اولیه موظف بوده جدول‌گذاری ملک را انجام دهد، دراین‌باره مالکان زمین را قطعه‌قطعه می‌کنند و افراد تعهد را انجام نمی‌دهند و طولانی شدن این طرح نیز به‌این‌علت است و با برنامه‌ریزی لازم تا پایان تابستان آسفالت می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcj8aev.uqe8ozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما