تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۲۲
کد مطلب : 11140
مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان دی ماه ، ۱۱هزار و ۵۳۹ نفر در این استان وام ازدواج اخذ کردند که ۹۰ درصد جامعه هدف را شامل می‌شود.
۱۱ هزار و ۵۳۹ نفر امسال در استان قم وام ازدواج دریافت کردند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری ابراهیم سانی‌خانی روز چهارشنبه درنشست خبری به مناسبت هفته جوان در فرهنگسرای جوان قم افزود:با این تعداد وام پرداخت شده، قم جزء سه استان برتر کشور درحوزه اعطای وام ازدواج بوده‌است.
وی بیان کرد: در چند ماه اخیر بررسی آسیب‌های مرتبط با حوزه جوانان را توسط خود آنان دنبال کرده و طرح‌های خوبی ارائه که برای گرفتن تاییدیه به وزارت ورزش و جوانان ارسال شده‌است.
سانی‌خانی در ادامه بااشاره به اهمیت احداث خانه‌های جوان در استان قم ،‌ گفت: در بعضی مناطق خانه‌های جوان درحال ساخت است و در این راستا برخی مکان‌های بدون استفاده در حوزه ادارات نیز باید در اختیار جوانان قرار گیرد تا بتوانیم دغدغه آنان را کمتر کنیم.
وی ابراز داشت: تعداد سمن‌های حوزه جوانان را از ۴۴ در ابتدای سالجاری به ۱۴۰ سمن درحال حاضر رساندیم که در هم اکنون در مرحله اخذ پروانه هستند تا از ظرفیت جوانان در حوزه بهره‌گیری مردمی برای حل مسائل و مشکلات استان بیشتر استفاده کنیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه جوانان کمیسیون ستاد ساماندهی امور جوانان به ریاست استاندار فعال است گفت: ۲۲ دستگاه دولتی درگیر حوزه جوانان هستند و موضوعات مورد نظر در این کمیسیون مطرح و ادارات موظف به اجرای آن هستند.
سانی‌خانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: مراکز ورزشی در هفته جوان خدمات ویژه و رایگان به نوجوانان و جوانان ارائه می‌کنند تا فرهنگ ارائه خدمات با قیمت پایین در طول سال هم عملیاتی شود.
وی ادامه داد: جشن‌ بزرگی در این هفته در سالن ورزشی شهید حیدریان قم با حضور هنرمندان کشوری برگزار می‌شود و همچنین جشنواره برتر جوان ایران زمین نیز ترتیب خواهد یافت و جوانان برتر در حوزه های مختلف تجلیل می‌شوند.
تجلیل از سمن‌های فعال، ورزشکارانی که رو در روی ورزشکاران رژیم صهیونیستی قرار نگرفتند، برگزیدگان جشنواره اتم، قهرمانان ورزشی استان و تجلیل از ۱۰ مادر و همسر ورزشکاران درحمایت از حجاب و عفاف از دیگر برنامه های هفته جوان است که مدیرکل ورزش وجوانان قم به آن اشاره کرد.
وی مجموع برنامه‌های هفته جوان را ۵۰ مورد ذکر کرد و گفت: ۲۸ برنامه توسط اداره کل ورزش و جوان و بقیه نیز توسط دستگاه‌هایی چون سازمان‌تبلیغات اسلامی، بهزیستی، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها اجرا می‌شود.
هفته جوان از روز شنبه ۱۳ اسفندماه همزمان با میلاد حضرت علی اکبر(ع) آغاز خواهد شد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgzq9q.ak9qt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما