تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : 11121
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم گفت: کاهش زمان صدور پروانه مطالبه مردم و شورا است و زمان سپری شدن برای دستور نقشه در شهرداری کمتر از یک هفته است، اما فرایند صدور پروانه زمان زیادی را در نظام‌مهندسی طی می‌کند که باعث نارضایتی مردم و کندی کار شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مجید متین فر در هفتاد و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر کاهش تخلفات حوزه شهرسازی اظهار داشت: جلسات بین بخشی زیاد داریم و رویکردها به سمت بهبود شرایط ساخت‌وساز در شهر است.
وی از عضویت تمام مهندسان سازمان نظام‌مهندسی در سامانه شهرداری خبر داد و افزود: تمام مهندسان سازمان نظام‌مهندسی در سیستم کاربر حوزه شهری بوده و فعالیت می‌کنند.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم تأکید کرد: کاهش زمان صدور پروانه مطالبه مردم و شورا است و زمان سپری شدن برای دستور نقشه در شهرداری کمتر از یک هفته است.
وی با یادآوری دوباره لزوم کاهش زمان صدور پروانه ادامه داد: اما فرایند صدور پروانه زمان زیادی را در نظام‌مهندسی طی می‌کند که باعث نارضایتی مردم و کندی کار شده است.
متین فر در پایان به انتقال سازمان نظام‌مهندسی به پردیسان اشاره کرد  گفت: ساختمان نظام‌مهندسی در چند ماه آینده در پردیسان تکمیل‌شده و این سازمان به ساختمان جدید منتقل می‌شود اما شعبه خود را در شهر دایر نگه دارد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfyydy.w6dy0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما