تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۲۱
کد مطلب : 12296
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با بیان اینکه بیش از 10 هزار و 630 پرونده در این کمیسیون در سال گذشته رسیدگی شد، گفت: در این کمیسیون حدود 13 هزار و 975 رأی صادرشده
رسیدگی به 10630 پرونده در کمیسیون ماده 100 شهرداری قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مجید متین فر در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به عملکرد کمیسیون‌های ماده صد و وضعیت تخلفات ساختمانی اظهار داشت: این کمیسیون در سال 1401 عملکرد خوبی نسبت به سال‌های گذشته داشته است و حدود 600 جلسه کمیسیون ماده صد برگزار شد.
وی با بیان اینکه بیش از 10 هزار و 630 پرونده در این کمیسیون در سال گذشته رسیدگی شد، ابراز کرد: این درحالی‌که بود که در سال 1400 به 9 هزار و 419 پرونده در کمیسیون‌های ماده صد رسیدگی شده بود.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم ادامه داد: این آمار به این معنی نیست که تخلف در شهر بیشتر شده، بلکه قسمتی از آن ناشی از پشتکار مناطق شهرداری قم در احصای تخلفات حتی از سال‌های گذشته است. 
وی با تأکید بر اینکه در کمیسیون‌های ماده صد در سال گذشته حدود 13 هزار و 975 رأی صادرشده است، اضافه کرد: از این آرا 6 هزار رأی بدوی بوده است.
متین فر اجرای قانون بند "ت" تبصره 6 در سال جاری را موردتوجه قرار داد و افزود: با این قانون امسال حجم قابل‌توجهی از پرونده‌های بلاتکلیف چندساله تعیین تکلیف می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjm8ev.uqe8hzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما