تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۷
کد مطلب : 11111
نیازمند همراهی دولت در صدور برخی از مجوزها برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی هستیم/مشکل تأمین قیر برای ادامه نهضت آسفالت در قم
تلاش برای رفع موانع اجرای پروژه مترو قم
سیدمرتضی سقائیان نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فوری اظهار داشت: اخیراً تجهیزاتی برای سایت موتوری شهرداری قم خریداری‌شده است، هرچند نیازمند همراهی بیشتری در تکمیل تجهیزات هستیم.
شهردار قم خاطرنشان کرد: نگهداری تجهیزات هزینه‌های بالایی دارد و تلاش شده با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و پیمانکاران در جهت بهره‌گیری از تجهیزات در روند عمران و توسعه شهر استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه نیازمند همراهی دولت در صدور برخی از مجوزها برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی هستیم افزود: پروژه‌های کلانی در سطح شهر از جمله تونل غدیر و شهدای روحانیت در دست اجراست که منابع زیادی از بودجه شهرداری صرف آن شده است و باید در صدور برخی از مجوزها همراهی بیشتری صورت پذیرد.
دکتر سقاییان‌نژاد تصریح کرد: موانع بر سر اجرای مترو همچنان یکی از معضلات اصلی قم است که امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌های قانونی برای حل مشکلات استفاده کرده و این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.
وی عنوان کرد: در زمینه آسفالت نیز مشکلاتی در تأمین قیر وجود دارد که از طریق وزارت نفت درصدد تأمین سهمیه قیر هستیم، اما موانعی به وجود آمده که به شهرهای زیر 500 هزار نفر این سهمیه تعلق می‌گیرد.
شهردار قم با تأکید بر اینکه از نظر نیروی انسانی در جهت آسفالت مشکلی وجود ندارد یادآور شد: دغدغه اصلی تجهیزات و تأمین قیر است و متأسفانه مصالح از جمله قیر با افزایش قیمت مواجه شده است. وی اضافه کرد: در سفر نخست هیئت دولت به قم مسائلی احصا و پیگیری شد که از جمله الحاقات و اطراف بوستان جوان و ساماندهی اطراف حرم بود و امیدواریم در دومین سفر نیز بتوانیم مسائل مهمی را به لحاظ قانونی و اخذ مجوزها پیگیری کنیم.

خبرنگار حسن محمدی مطلع

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcezz8z.jh8zzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما