تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۱
کد مطلب : 10913
مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: سخت‌ترین کار برای شهرداری تملک املاک در مسیر بر اساس ماده 9 قانون نحوه خرید و تملک اراضی است اما گاهی از این موضوع گریزی نیست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمد رمضانی در هفتاد و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد به مشکلات تملک پروژه سرمایه‌گذاری بسط شرقی حرم مطهر اشاره کرد و اظهار داشت: سخت‌ترین کار برای شهرداری تملک بر اساس ماده 9 قانون نحوه خرید و تملک اماکن است، اما گاهی چاره‌ای جز این نداریم و تعطیلی پروژه، کل شهر را دچار مشکل می‌کند.
وی دلیل اجتماعی اجرای ماده 9 را موردتوجه قرار داد و افزود: با اجرای ماده 9 اقتدار شهرداری در اجرای پروژه‌ها بیشتر شده و تملک‌ها در مسیر قانونی خود مشکلات کمتری پیدا می‌کنند درصورتی‌که اگر در این امر کوتاهی کنیم، شهروندان در مقابل پروژه ایستادگی کرده و چالش‌های زیادی برای شهر به وجود می‌آید.
مدیر منطقه هفت شهرداری قم تصریح کرد: به مالکان باقی‌مانده در بسط شرقی پیشنهاد ملک بافاصله 50 متری داده‌شده و حتی این اختیار به آن‌ها داده‌شده که هر ملکی که می‌خواهند بر اساس قیمت‌گذاری کارشناس زمین در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdsn0f.yt0zf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما