تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۲۱
کد مطلب : 10969
آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: بدون شک حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال موجب ناامیدی دشمنان اسلام و ایران خواهد بود و وحدت و همدلی را به نمایش می گذارد.
حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن وحدت و همدلی را به نمایش می‌گذارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله نوری همدانی، این مرجع تقلید به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در پیامی تاکید کرد: امروز وظیفه همگان بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و تلاش برای رفع نواقص است تا آرمان‌های امام و شهدا و خواسته عموم مردم تحقق نهایی پیدا کند.
پیام حاکیست: انقلاب اسلامی ایران به‌ رهبری امام خمینی (رحمت الله علیه) و مجاهدت‌های علمای بزرگ و حضور حماسی همه اقشار جامعه به ثمر رسید و توانست نفوذ نظام سلطه را در این کشور از بین ببرد و در برقراری نظام اسلامی تلاش نماید و دراین راه شهدای فراوانی تقدیم نمود.
پیام حاکیست: امروز وظیفه همگان بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و تلاش برای رفع نواقص است تا آرمان‌های امام و شهدا و خواسته عموم مردم تحقق نهایی پیدا کند.
پیام ادامه یافته‌است: بدون شک حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال موجب ناامیدی دشمنان اسلام و ایران خواهد بود و وحدت و همدلی را به نمایش خواهد گذاشت، توفیق همگان را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdceoo8z.jh87pi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما