تاریخ انتشار :پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۴
کد مطلب : 10866
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اصلاح بستر و کاشت فضای سبز در بلوار امام صادق(ع) با اعتبار 6 میلیارد ریالی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به اجرای عملیات بهسازی فضای سبز و درختکاری بلوار امام صادق(ع) اظهار کرد: بلوار امام صادق(ع) در محدوده منطقه هشت به دلیل موقعیت مکانی و قرارگیری به‌عنوان یکی از راه‌های اساسی دسترسی به پردیسان و شهرهای دیگر استان، فضای سبز آن نقش مهمی داشته و به همین خاطر درختکاری آن در بخش‌هایی در سال‌های قبل انجام‌شده بود که به دلیل شرایط بد بستر شرایط نامناسبی داشت.
وی با تأکید بر اینکه مشکل این پروژه در کمیته فنی سازمان مورد نقد و بررسی قرار گرفت افزود: بر همین اساس با تصمیم این کمیته قرار شد که بستر به‌صورت کاملاً فنی اصلاح‌شده و طرح کاشت نیز اصلاح‌شده و کاشت عرصه مجدداً انجام شود.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر اینکه طی روزهای گذشته عملیات اصلاح بستر و بهسازی عرصه آغاز شده است گفت: با تلاش صورت گرفته عملیات بهسازی بستر در حال حاضر تکمیل شده و طرح کاشت با توجه به حجم آب در دسترس و در نظر گرفتن زیبایی منظر و نکات فنی انجام‌شده است.
وی خاطرنشان کرد: تلاش خواهد شد در این مسیر از درختان میوه چون زیتون استفاده شود تا بهره‌برداری بهتر و مناسب‌تری را در مجموعه داشته باشیم. طول مسیر بیش از سه هزار متر بوده و اعتبار ۶ میلیارد ریال برای آن در نظر گرفته‌شده و یکی از محورهای پراهمیت شهری محسوب می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcaian6.49nwi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما