تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب : 12731
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اصلاح ساختارهای مانع دید در بوستان‌های شهر در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به انجام عملیات هرس و اصلاح ساختارهایی که مانع دید وسیع در بوستان‌ها هستند اظهار کرد: این فضاها در بوستان‌ها عموماً محلی برای آسیب‌های اجتماعی شده و به همین خاطر اصلاح این فضاها عموماً برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی انجام می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه افراد خطرساز اجتماعی و معتادین در این فضاها عموماً حضور پیدا کرده و مشکل‌ساز می‌شوند تصریح کرد: چون این فضاها از دید عموم مخفی هستند، برای حضور معتادین و بی‌خانمان‌ها مناسب است.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به برگزاری جلساتی با ستاد مبارزه با مواد مخدر استان برای اجرای عملیات‌های مشترک و شناسایی فضاهای پرخطر گفت: هرس و بهسازی ردیف‌های کاشت گل محمدی، هرس و زیرگیری و ایجاد دید در زیر دیوار سبز انار و زیتون، پاکسازی و بازکردن فضاهای بین درختان، اصلاح موانع دید بصری و اصلاح جوی‌ها و انهار، مدیریت ساعات باز بودن سرویس‌های بهداشتی، طراحی ساختمان‌های شیشه‌ای نمازخانه‌ها، رفع موانع فیزیکی بصری و... در این راستا انجام‌شده است.
وی خاطرنشان کرد: بوستان نبوت فاز یک، دو و سه، بلوار طهرانی مقدم، بوستان آفتاب، بوستان شهریار، بوستان نخبگان و بوستان فاطمیه ازجمله نقاطی بودند که این پروژه در آن‌ها اجرا شد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdf50f.yt0xs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما