تاریخ انتشار :يکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۸
کد مطلب : 10818
شهردار قم با تأکید بر حضور مستمر و گسترده مدیران شهری هم‌زمان با دهه فجر در بین مردم گفت: مدیران شهری در این ایام با هماهنگی اداره کل ارتباطات، برنامه‌ریزی مناسبی برای حضور در مساجد و در بین نمازگزاران و آحاد مردم داشته باشند.
تأکید شهردار قم برای برگزاری دیدارهای مردمی و چهره به چهره مدیران شهری در دهه فجر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه شورای مدیران شهرداری قم، با اشاره به در پیش بودن ایام دهه فجر اظهار داشت: شهرداری به‌عنوان نهادی مردمی و خدمتگزار، از هر فرصتی برای ارائه خدمات به مردم استفاده می‌کند که دهه فجر و تبلور فجر انقلاب اسلامی می‌تواند گام مهمی در معرفی اقدامات، برنامه‌ها، طرح‌های مجموعه مدیریت شهری باشد.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های شهرداری قم برای گرامیداشت دهه فجر تصریح کرد: پروژه‌های مهمی در ادامه طرح قم در مسیر تحول قرار است در دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار گیرد.
شهردار قم با تأکید بر حضور مستمر و گسترده مدیران شهری هم‌زمان با دهه فجر در بین مردم عنوان کرد: مدیران شهری در این ایام با هماهنگی اداره کل ارتباطات، برنامه‌ریزی مناسبی برای حضور در مساجد و در بین نمازگزاران و آحاد مردم داشته باشند.
وی با بیان اینکه مدیران به‌صورت چهره به چهره و مستقیم با شهروندان در طول سال و به‌ویژه ایام دهه فجر باید در ارتباط باشند، یادآور شد: این دیدارها باهدف شنیدن نقطه نظرات مردمی و ارائه گزارش‌ها، تبیین خدمات بخش‌های مختلف شهرداری و رفع مشکلات برگزار شود.
دکتر سقائیان‌نژاد خاطرنشان کرد: ارتباط مستقیم و تنگاتنگ با شهروندان نقش مهمی در معرفی خدمات شهرداری و رفع مشکلات مردمی به همراه خواهد داشت.
وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در پیشبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی، تبیین  را یکی از مهم‌ترین اقدامات دانست که باید در دستور کار همگان قرار گیرد و گفت: این مهم باید در ارائه خدمت در مدیریت شهری بروز و ظهور داشته باشد تا اقدامات انجام‌شده به سمع و نظر مردم رسانده شود.
شهردار قم با بیان اینکه مدیران مناطق و مدیران شهری باید در طول سال و به‌ویژه ایام دهه فجر در مساجد حضور داشته باشند، اذعان کرد: معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری به‌عنوان نماینده شهردار در مساجد حضور خواهد یافت.
وی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی مناسب و شایسته برنامه‌های افتتاحیه پروژه‌ها اظهار داشت: با توجه به حضور مسئولان کشوری در این برنامه‌ها، باید موضوع نحوه برگزاری و اطلاع‌رسانی به‌صورت شایسته صورت پذیرد.
دکتر سقائیان نژاد در پیش بودن مراسم اعتکاف را موردتوجه قرار داد و افزود: این مراسم معنوی نقش مهمی در انسان‌سازی و انس با معبود داشته و بخش‌های مختلف شهرداری برای برگزاری باشکوه این مراسم همکاری لازم را داشته باشد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdch66nz.23nvzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما