تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۰۲
کد مطلب : 10776
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به سرمای کم‌سابقه زمستان امسال، بر تکمیل گرمخانه شهر قم تاکید کرد و گفت: با سفر رئیس جمهور به قم، احداث این گرمخانه 2 هزار متری در شهرک فاطمیه با اعتبار ۸ میلیارد تومانی مصوب شد.
گرمخانه 8 میلیاردی بی‌خانمان‌ها در قم احداث می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری معصومه آمره عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضرورت تکمیل و تسریع در عملیات اجرایی گرمخانه شهر قم را مورد تاکید قرار داد و افزود: در این روزهای سرد، نمی‌توان نسبت به افراد بی‌خانمانی که آشیانه‌ای جز آسمان و کف زمین ندارند؛ بی‌تفاوت بود.
وی بابیان اینکه تعلل در تکمیل به موقع گرمخانه، با توجه به اهمیت دوچندان آن در شرایط جوی کنونی پذیرفتنی نیست، ادامه داد: پس از پیگیری‌های مستمر در قالب سفر سال گذشته، ریاست محترم جمهوری به استان قم ۸ میلیارد تومان برای احداث این گرمخانه مصوب شده تا با همکاری و مشارکت بین شهرداری، بهزیستی و استانداری قم در ۲ هزار مترمربع زیربنا در دو بلوک در شهرک فاطمیه قم، تکمیل و در اختیار گروه هدف قرار گیرد.
آمره با تاکید بر مشکلات جامعه هدف این گرمخانه بخصوص در زمستان سال جاری، گفت: تمام مسئولان و شهروندان نسبت به افراد بی‌سرپناه و بی‌خانمان که در این هوای سرد همراه با برف و باران سرپناهی برای خود ندارند مسئول هستند.
عضو شورای اسلامی شهر قم بابیان اینکه یکی از کارکردهای اصلی این گرمخانه ساماندهی و ایجاد فضای امن برای بانوان خواهد بود، تصریح کرد: امید می‌رود با تکمیل پروژه مباحث مرتبط با آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه در حوزه مسائل بانوان کاهش یابد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcai0n6.49nw015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما