تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : 14268
مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم از پیشرفت فیزیکی 92 درصدی احداث اسکلت بلوک اول گرمخانه سازمان بهزیستی خبر داد.
پیشرفت فیزیکی 92 درصدی ساختمان پروژه گرمخانه قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علیرضا رشیدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به پروژه احداث اسکلت بلوک اول گرمخانه سازمان بهزیستی اظهار داشت: این پروژه از 23 تیرماه با تحویل زمین در روند عملیات اجرایی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه اجرای کامل اسکلت بتنی و اجرای 80درصد دیوارچینی و 90درصد نما تاکنون اجرا شده است، ابراز کرد: مبلغ قرارداد این پروژه بیش از 81 میلیارد ریال است.
مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم ادامه داد: این پروژه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی بوده که شامل اجرای ساختمان بتنی در دو سقف زیرزمین و همکف به مساحت 2000 مترمربع با کاربری‌های اداری، آموزشی و خدماتی است.
وی با تأکید بر اینکه این پروژه در منطقه 6 و شهرک فاطمیه اجرا خواهد شد، اذعان کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه 92درصد بوده و عملیات اجرایی اسکلت، دیوارچینی و نماسازی پروژه مربوطه به اتمام رسیده است.
رشیدی نژاد موضوع پیمان این پروژه را اجرای ساختمان بتنی در دو سقف زیرزمین و همکف و اجرای دیوارچینی، نما و کف سازی زیرزمینی برشمرد و یادآور شد: متأسفانه با توجه به اینکه این پروژه عمرانی استانی بوده شاهد عدم تأمین منابع مالی از سوی دولت هستیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcaaun6.49nyi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما