تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب : 10601
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: در راستای اصلاح و ایمن‌سازی روشنایی بوستان‌های شهر، بیش از 115 پایه روشنایی در بوستان نارون نصب شد.
سیستم روشنایی بوستان نارون قم اصلاح و به‌زودی تکمیل می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به اصلاح و ایمن‌سازی سیستم روشنایی بوستان نارون اظهار کرد: بوستان نارون در مجاورت کمربندی امام علی(ع) یکی از بوستان‌های بسیار پرتردد شهر قم بوده که در یک منطقه شلوغ هم واقع‌شده است و با توجه به مجاورت با کمربندی بسیاری از مسافران از امکانات این بوستان استفاده می‌کنند که به همین خاطر، روشنایی آن از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی با تأکید بر اینکه پیش‌ازاین روشنایی این بوستان با پایه‌های ۱۸ متری تأمین می‌شده است افزود: با توجه به رشد درختان این بوستان، روشنایی مناسبی در آن وجود نداشت و در نیمه نخست سال جاری این پروژه در دستور کار قرار گرفت و تاکنون بیش از ۱۱۵ پایه روشنایی کوتاه در این بوستان نصب‌شده است.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه ۲۴ پایه روشنایی بلند ۹ متری نیز به‌زودی در حاشیه این بوستان نصب می‌شود تصریح کرد: روشنایی این بوستان در قالب فاز پنجم پروژه اصلاح و ایمن‌سازی روشنایی بوستان‌ها نیز به‌زودی تکمیل می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchz-nz.23nvvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما