تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۰
کد مطلب : 10562
سرپرست سازمان قطار شهری شهرداری قم با اشاره به رعایت بالاترین حدّ ایمنی در اجرای پروژه مترو، گفت: کمترین آسیب و مزاحمت و عدم ایجاد اختلال در زندگی روزمره شهروندان در روند اجرای این پروژه مهم شهری صورت گرفته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان قطار شهری شهرداری قم، محمدرضا انگشت باف در بازدید حجت‌الاسلام‌والمسلمین غریب دادستان قم از پروژه مترو قم، ضمن خیر مقدم و تشکر از نگاه دادستان قم و همراهان به پروژه ملی متروی قم، به ارائه گزارشی از بدو ساخت تاکنون و سختی‌های کار در اعماق زمین را تشریح نمود.
سرپرست سازمان قطار شهری شهرداری قم با اشاره به رعایت بالاترین حدّ ایمنی در اجرای این پروژه، ابراز کرد: کمترین آسیب و مزاحمت و عدم ایجاد اختلال در زندگی روزمره شهروندان در روند اجرای این پروژه مهم شهری صورت گرفته است.
وی در ادامه ضمن اعلام خبر انعقاد قرارداد تأمین ۵۵ دستگاه واگن توسط وزارت کشور در ماه اخیر از بومی‌سازی بخش عمده‌ای از تجهیزات مورداستفاده در پروژه مترو قم برای اولین بار در سطح کشور خبر داد.
انگشت باف خاطرنشان کرد: اعتماد به توان داخلی موجب کاهش خروج ارز از کشور و گام بزرگی به سمت خودکفایی و به حداقل رساندن واردات در زمینه صنعت ریلی کشور بود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdxk0f.yt0z96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما