تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۵
کد مطلب : 10396
سرپرست سازمان قطار شهری شهرداری قم گفت: 10 نیروی انسانی در سال 1400 با تأییدیه وزیر کشور به سازمان قطار شهری اضافه‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  محمدرضا انگشت باف در شصت و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به تذکر کمیسیون برنامه بودجه شورای اسلامی شهر قم مبنی بر جذب نیرو اظهار داشت: تعداد ۱۰ نیروی جذب‌شده در سازمان قطار شهری با اطلاع اعضای شورای اسلامی شهر بوده است.
وی افزود: برای شش نیرو که قرارداد کارگری دارند مصوبه هیئت‌مدیره و مصوبه شورای سازمان را داریم و در اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۰ با مصوبه شورای اسلامی شهر به این موضوع اشاره‌شده است.
سرپرست سازمان قطار شهری شهرداری قم تأکید کرد: وزیر کشور نیز در جریان جذب این تعداد نیرو بوده و با تأییدیه آنان برای گزینش معرفی‌شده و کارهای جذب و تبدیل وضعیت آن‌ها انجام شد.
وی با بیان اینکه با وجود تأیید شفاهی وزیر کشور به دنبال مجوزهای رسمی و قانونی آن نیز هستیم، خاطرنشان کرد: در ضمن این افراد بیش از ۱۰ سال سابقه کار در شهرداری را دارند و نیرویی نبودن که بدون سابقه وارد سازمان شوند و تنها ردیف پرداخت حقوق آن‌ها تغییر کرد.
انگشت باف تصریح کرد: قبل از تغییر وضعیت این افراد با قراردادی با شرکت عمران معصومیه کار می‌کردند اما سازمان بازرسی بر اساس‌نامه عمران معصومیه اشکال گرفت و قرارداد آن‌ها فسخ شد و برای رفع این مشکل تصمیم به تغییر وضعیت این نیروها گرفته شد.
  https://qomefori.ir/vdciqpaz.t1au32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما