تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۰
کد مطلب : 10550
مدیرکل حوزه شهردار قم از برگزاری جلسات هفتگی و مستمر بررسی و کنترل پروژه‌های عمرانی شهر قم به ریاست دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم خبر داد و افزود: با نگاه ویژه‌ای که در خصوص پروژه فاز 5 عمار یاسر وجود دارد، مجموعه شهرداری قم تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا این پروژه در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری برسد.
برگزاری جلسات مستمر بررسی و کنترل پروژه‌های عمرانی شهر قم/تأکید بر تسریع اجرای پروژه فاز ۵ عمار یاسر
 سید جواد صحرایی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فوری با اشاره به برگزاری جلسات مستمر بررسی و کنترل پروژه‌های عمرانی شهر قم با حضور مدیران ارشد شهری در بخش‌های مختلف اظهار داشت: این جلسه به‌منظور تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌ها، رفع مشکلات، ارائه راهکارها و اختصاص بودجه‌های ویژه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه برخی از این پروژه‌های شهری نیاز به همکاری و هماهنگی بین دستگاهی در سطح استان دارد، ابراز کرد: راهبری عمومی، سطح همکاری‌ها و چگونگی رفع مشکلات به‌ویژه در حوزه‌های زیرساختی در این جلسات هفتگی موردبررسی قرار می‌گیرد.
مدیرکل حوزه شهردار قم خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های بین بخشی در مجموعه ستادی و معاونت‌ها، مناطق هشتگانه و سازمان‌های تابعه مجموعه شهرداری با ورود مستقیم شهردار قم برای تسریع در روند اجرایی پروژه‌ها نیز به‌صورت مستمر برای رفع مشکلات اجرایی پروژه‌ها صورت می‌گیرد.
وی تمرکز بر اجرای پروژه‌های ساماندهی هسته مرکزی شهر را از راهبردهای شهرداری قم در سال جاری دانست و با اشاره به اینکه پروژه فاز ۵ عمار یاسر ازجمله پروژه‌های مهم شهری به شمار می‌رود، اذعان کرد: تسریع در تملک املاک در مسیر، هماهنگی روند اجرایی، تسریع در عملیات عمرانی احداث ادامه تونل غدیر و… نیز برای این پروژه مهم شهری در حال انجام است.
صحرایی افزود: با نگاه ویژه‌ای که در خصوص پروژه فاز ۵ عمار یاسر وجود دارد، مجموعه شهرداری قم تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا این پروژه در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری برسد.
مدیرکل حوزه شهردار قم در پایان با اشاره به برخی از پروژه‌های در آستانه افتتاح شهرداری قم گفت: تا پایان سال جاری چندین پروژه شاخص و کلان در حوزه عمرانی به بهره‌برداری خواهد رسید و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcawmn6.49nwm15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما