تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۷
کد مطلب : 12992
مدیرکل حوزه شهردار قم، حرکت شهرداری را بر اساس برنامه‌ریزی مدون و مشخص دانست و گفت: برای رسیدن به موفقیت باید فاکتورهای زیادی را در انتخاب مدیران در نظر گرفت و از توانمندی همه مدیران برای حل مشکل هر منطقه استفاده کنیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید جواد صحرایی در مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید منطقه پنج اظهار داشت: تغییر مدیریت در شهرداری با علل مختلفی انجام‌شده و شاخص‌های مختلفی دارد.
وی توانمندی شهرداران مناطق قم را قابل‌توجه دانست و افزود: توانمندی مدیران مناطق مختلف در قم نسبت به بسیاری از شهرداران شهرهای بزرگ بسیار قابل‌توجه و بیشتر است.
مدیرکل حوزه شهردار قم تأکید کرد: برای رسیدن به موفقیت باید فاکتورهای زیادی را در انتخاب مدیران در نظر گرفت و از توانمندی همه مدیران برای حل مشکل هر منطقه استفاده کنیم.
وی حرکت شهرداری را بر اساس برنامه‌ریزی مدون و مشخص برشمرد و اضافه کرد: تمام برنامه‌ریزی‌های کلان و خردی که در مرکز انجام می‌شود، در مناطق به‌خوبی اجراشده و در این راستا این تغییرات مدیریتی انجام می‌شود.
صحرایی ادامه داد: گاهی این جابه‌جایی‌های مدیریتی به درخواست شخصی افراد است، اما قالب این تصمیمات بر اساس برنامه کلان ‌شهرداری گرفته می‌شود و مبنا، توسعه و پیشرفت شهر و خدمت به مردم است.
وی در پایان برای همه پرسنل و مدیران شهرداری آرزوی موفقیت کرد و گفت: برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف نیاز به سعه‌صدر و نگاهی تیزبین داریم و امیدواریم بتوانیم خدمتی مطلوب به شهروندان و زائران ارائه دهیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdccioqs.2bqio8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما