تاریخ انتشار :دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب : 10453
رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری قم امسال 400 میلیارد ریال تجهیزات موتوری و ماشین‌آلات برای مقابله با بحران‌ها خریداری کرده که اقدامی به‌موقع و مدبرانه بوده است.

پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید مجتبی سبحانی ثابت در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به آغاز بارندگی‌ها در شهر قم و ادامه آن در روزها و ماه‌های آینده اظهار داشت: با توجه به مانور عملیات زمستانه شهرداری که در چند روز گذشته انجام شد، شهرداری قم آمادگی قابل قبولی داشته و نگرانی خاصی وجود ندارد.
وی برگزاری مانور عملیات زمستانه شهرداری را بررسی کرد و افزود: در مانور امسال پلیس راهور، اورژانس، هلال‌احمر و تمام سازمان‌های مرتبط شهرداری مانند آتش‌نشانی و مدیریت بحران در مناطق مختلف حضور داشتند و تجهیزات و امکانات تمام بخش‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: همکاری و همدلی تمام دستگاه‌های خدمت رسان، مهم‌ترین رکن در مدیریت بحران بوده و رویکرد تمام دستگاه‌ها بخصوص شهرداری نگاه پیشگیرانه‌ای نسبت به حوادث است و تا جایی که می‌شود شرایط را قبل از مرحله بحران باید مدیریت کنیم.
وی تأمین تجهیزات و ادوات مختلف در شهرداری قم را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: شهرداری قم امسال تجهیزات و ماشین‌آلات خوبی را به ناوگان اضافه کرده که بخشی از این ماشین‌آلات به‌صورت امانی است، اما با توجه به پروتکل‌های مدیریت بحران باید بخش مهمی از ادوات و ماشین‌آلات را شهرداری داشته باشد.
سبحانی ثابت خاطرنشان کرد: شهرداری قم امسال ۴۰۰ میلیارد ریال تجهیزات موتوری و ماشین‌آلات برای مقابله با بحران‌ها خریداری کرده که اقدامی به‌موقع و مدبرانه بوده است و مدیریت شهری از این اقدام شهرداری قم و عملکرد شهردار در تجهیز شهر تشکر می‌کند.
وی در پایان یادآور شد: با به روز شدن تجهیزات و ماشین‌آلات شهرداری در حوزه مدیریت بحران، بخشی از دغدغه‌های شهر رفع شده و خوشبختانه شهرداری قم همت زیادی در ارتقای ایمنی شهر دارد زیرا در بحران‌هایی مانند آب‌گرفتگی خدمات شهری شهرداری بیشترین کار را انجام می‌دهد تا حادثه‌ای رخ ندهد و در صورت بروز مشکل در کمترین زمان خدمات موردنیاز ارائه شود.
  https://qomefori.ir/vdcc10qs.2bqxp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما