تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : 7718
رئیس کمیته اسکان و زیباسازی ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قم گفت: از ابتدای تعطیلات سالجاری 18 هزار تخته چادر معادل 80 هزار مسافر نوروزی در سطح بوستانهای قم اسکان پیدا کرده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری پیام جوادیان در حاشیه آشنایی خبرنگاران با اقدامات نوروزی کمیته‌های ستاد تسهیلات زایرین و خدمات سفر شهرداری قم، اظهار داشت: ستاد اسکان شهرداری قم تا ۱۴ فروردین ماه جاری آماده پذیرایی از مسافران است و در صورت نیاز این افراد در مکان های مسقف اسکان داده خواهند شد.

وی ادامه داد: تمام کمپ‌ها و استراحتگاه‌های شهر قم برای استقبال و خدمات‌رسانی بهتر به مسافران و زائران در حالت آماده باش قرار دارند؛ بوستان هاشمی در منطقه یک، بوستان امام رضا(ع) در منطقه دو، فدک در منطقه سه، بوستان نیایش و نیاز در منطقه پنج و بوستان غدیر نیز بعنوان آخرین استراحتگاه در نظرگرفته شده است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: بدلیل برودت و احتمال بارندگی طی روزهای آینده، خانه تکواندو در منطقه یک، ورزشگاه جوانمرد در منطقه دو، ورزشگاه شهید طاهریان و دخانچی در منطقه سه، ورزشگاه شهید حیدریان و رضاییان در منطقه ۴ و ورزشگاه ظهور و حسینیه اصفهانی‌ها در منطقه ۵ در وضعیت آماده باش کامل قرار دارند.

وی با بیان اینکه تنها در شش بوستان فدک، نیایش، غدیر، مهدی، هاشمی و امام رضا(ع) امکان برپایی چادر وجود دارد، ادامه داد: علاوه بر این شش بوستان پارکینگ شماره سه مسجد جمکران نیز شرایط اسکان و برپایی چادر مسافران را دارا می باشد.

رئیس کمیته اسکان و زیباسازی ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قم تاکید کرد: نمازخانه‌های بوستانها و تفرجگاه‌های شهری قم از نماز ظهر تا انتهای شب فعال بوده و در اختیار مسافران نوروزی است.

جوادیان با اشاره به ظرفیت بالای هنرمندان قمی در صنایع دستی به خصوص انگشترسازی تصریح کرد: به همین مناسبت در برخی از بوستانهای اسکان مسافران نوروزی نمایشگاه صنایع دستی و اشتغال خانگی نیز برپا شده است./***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.z8fbjh8fv9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما