تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : 7654
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی سامانه چندزبانه 137 شهرداری قم، عنوان کرد: جامع ترین بانک اطلاع رسانی و راهنمای زائران شامل تمام خدمات و مراکز مورد نیاز زائر در نوروز سالجاری در سامانه 137 شهرداری قم عملیاتی شده است.
جامع‌ترین بانک اطلاعاتی شهرداری قم در خدمت مسافران نوروزی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده در گفت و گویی بیان کرد: ستادهای هشت گانه در کنار کمیته یازده گانه شهرداری قم در نوروز سال جاری در تلاش هستند تا با ارائه تسهیلات و خدمات مطلوب خاطره خوبی را در بین مسافران و زائران ورودی به شهر قم رقم بزنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به ضرورت پیوست رسانه‌ای در تمامی اقدامات و تصمیمات در سطح استانی، خاطرنشان کرد: اگر بعد رسانه‌ای و اطلاع رسانی در سطح استان تقویت شود، شهروندان و مسافران ورودی بهره بیشتری از خدمات ارائه شده خواهند برد.

وی با اشاره به فعالیت شبانه روزی سامانه چندزبانه ۱۳۷ شهرداری قم، عنوان کرد: جامع ترین بانک اطلاع رسانی و راهنمای زائران در نوروز سالجاری در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم عملیاتی شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم با بیان اینکه ۳۹ درصد تماس‌های انجام شده با این سامانه در رابطه با راهنمای سفر است، گفت: اسکان با ۲۸ درصد، ۷ درصد مباحث فرهنگی و ۲۶ درصد نیز مربوط به سایر امورات جاری بوده است.

کلانترزاده ادامه داد: در کنار استفاده از روش‌های نوین اطلاع رسانی، نقشه‌ها و بروشورهایی نیز مانند سال‌های گذشته در اختیار مسافران ورودی به شهر قم قرار می‌گیرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم بیان کرد: شهرداری قم از رسانه‌ها و کمیته‌های اطلاع‌رسانی استانی در  روشنگری برای تحقق اهداف شعار سال حمایت می‌کند./***

 

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.k052yt09oa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما