تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۸
کد مطلب : 7619
دکتر سید ابوالفضل اسماعیلی با حضور در ستادهای تسهیلات زائرین از نزدیک در جریان نحوه خدمات‌رسانی به زائرین و مسافرین قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم، ظهر امروز ضمن حضور در ستادهای خدمات‌رسانی و تسهیلات زائرین سطح شهر، به‌صورت میدانی به بررسی امکانات و نحوه خدمات‌رسانی مجموعه شهرداری قم به زائرین و مسافرین نوروزی پرداخت.

این بازدیدها همزمان با چهارمین روز فعالیت ستادهای خدمات‌رسانی مناطق هشتگانه شهرداری قم صورت پذیرفت.

کمپ‌ها و استراحتگاه‌های نوروزی نیز از دیگر مقاصد بازدید میدانی امروز معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم و هیئت همراه بود تا از نزدیک در جریان امکانات رفاهی نظیر سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها، جایگاه‌ها و سکوهای اسکان و دیگر خدمات ارائه شده در این اماکن نیز قرار بگیرند.

در بخش‌های مختلف این بازدیدها که ظهر امروز انجام شد، برخی از مدیران و مسئولان استانی و شهری از جمله ابوالقاسم مقیمی معاون امور زائرین استانداری قم، سبحانی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر، اصفهانیان مقدم سرپرست معاونت خدمات شهری، میرهادی مدیر کل نظارت بر امور خدمات شهری، مبینی مدیر کل سرمایه انسانی، اقبالیان مدیر منطقه ۴ و برخی دیگر از مدیران ستادی و مناطق هشتگانه و سازمان‌های تابعه شهرداری قم نیز حضور داشتند.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.z8fbjh8po9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما