تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب : 7615
سامانه 137 شهرداری قم این روزها در کنار ارائه خدمات گسترده به شهروندان قمی، با حجم قابل‌توجهی از پیام‌های نوروزی و راهنمای مسافران روبرو شده است.
ثبت بیش از ۲۹۰۰ تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در ۳ روز/خدمت گسترده ۱۳۷ به راهنمای مسافران نوروزی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم در ایام نوروز به‌صورت ویژه و در آماده‌باش کامل به‌صورت تمام‌وقت در حال خدمت و پاسخگویی به مطالبات مردمی است که در روزهای گذشته با توجه به ورود بی‌شمار مسافران، این پیام‌ها با حجم قابل‌توجهی روبرو شده است که تعداد چشمگیری از این پیام‌ها در راستای راهنمای زائران بوده است.

در روزهای ۲۹ اسفند تا ۲ فروردین‌ماه سال جاری دو هزار و ۹۳۶ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم ثبت‌شده است.

در روز ۲۹ اسفندماه ۱۱۰۵ پیام در موضوعات مختلف شامل نظافت معابر، عدم جمع‌آوری زباله، پاکسازی جوی، راهنمای زائر و اسکان فرهنگیان با سامانه ۱۳۷ حاصل و پیگیری‌ها انجام‌شده است.

روز نخست سال جدید نیز با ۱۰۵۰ پیام که بیشترین حجم پیام آن مربوط به راهنمای زائر با ۸۵ پیام بوده برای پاسخگویی متصدیان سامانه ۱۳۷ ثبت‌شده است که در این روز پیام‌های قم گردی با ۲۶ تماس، از علاقه‌مندی مردم به استفاده از این خدمت گردشگری شهرداری قم حکایت دارد.

در دومین روز از سال ۱۴۰۱ نیز اسکان فرهنگیان با ۱۰۷ پیام، راهنمای زائر با ۶۵ تماس، نظافت معابر با ۵۶ پیام، پاکسازی جوی با ۴۱ تماس و…. بخشی از ۷۸۱ پیام روز ۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ بوده است.

انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.6n0k49nim5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما