تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۰
کد مطلب : 7540
مدیرکل منابع انسانی شهرداری قم گفت: بلوار پیامبر اعظم(ص) به عنوان محوری که حرم و مسجد مقدس جمکران را به یک دیگر متصل می کند، یکی از جنبه‌های هویت بخش شهر قم است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمد مبینی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) به مناسبت نیمه شعبان بیان کرد: بلوار پیامبر اعظم(ص) به عنوان محوری که حرم و مسجد مقدس جمکران را به یک دیگر متصل می کند، یکی از جنبه‌های هویت بخش شهر قم است.

وی با اشاره به طرح” راه فیروزه ای” در مسیر بین حرم مطهر تا مسجد مقدس جمکران، گفت: رنگ فیروزه‌ای یکی از شاخصه ها و نمادهای معماری ایرانی-اسلامی است و از این نظر انتخاب این نام در این مسیر یک ابتکار فوق العاده توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم است.

مبینی با اشاره اصل هویت شهری در شناسایی و معرفی شهرهای مختلف، اضافه کرد: هویت شهری وجه تمایز بین یک شهر با شهرهای دیگر است که با نمادهای مختلف در حوزه های متفاوت تجسم پیدا می کند.

سرپرست مدیریت نوسازی و تحول سازمانی شهرداری قم تاکید کرد: پایبندی و تقویت هویت شهری در حوزه‌های مختلف از اولویت ها و رویکردهای مجموعه مدیریت شهری است چرا که اصل هویت شهری تاثیر بسزایی در بهبود کیفیت زندگی در یک شهر دارد.

وی تاکید کرد: لازم است نسبت به ترویج هویت شهری اقدامات بیشتری انجام بگیرد تا وحدت گفتمانی بین تمام مدیران و نیروهای شهرداری ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه اینکه بلوار پیامبر اعظم(ص) یکی از کلیدی‌ترین محورهای هویت بخش شهری قم است، افزود: مجموعه مدیریت شهری قم از اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در طول این محور حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ش

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.knqt23nmvftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما