تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب : 7506
مدیرکل منابع انسانی شهرداری قم تلاش برای حل مشکلات جامعه ایثارگران شهرداری را موردتوجه قرارداد و گفت: شهرداری با تمام قدرت و امکانات در جهت رفع مشکلات جامعه ایثارگران تلاش کرده و امیدواریم بتوانیم گام کوچکی در این عرصه برداریم.
تلاش برای رفع مشکلات جامعه ایثارگران شهرداری قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی مبینی در مراسم تقدیر از فرزندان شاهد کارکنان شهرداری قم، تقدیر و بزرگداشت شهدا را واجب دانست و اظهار داشت: بزرگداشت شهدا در تمام بخش‌ها و سازمان‌های شهرداری به‌صورت مجزا برگزار می‌شود.

وی تلاش شهرداری را برای حل مشکلات جامعه ایثارگران شهرداری موردتوجه قرارداد و افزود: شهرداری با تمام قدرت و امکانات در جهت رفع مشکلات جامعه ایثارگران تلاش کرده و امیدواریم بتوانیم گام کوچکی در این عرصه برداریم.

مدیرکل منابع انسانی شهرداری قم تأکید کرد: یکی از پرسنل شهرداری به‌عنوان مدافع حرم در حال خدمت بوده و این افتخاری برای مجموعه شهرداری قم است.

وی در پایان برگزاری مراسمی با حضور مقام‌های شهری و استانی را برای بزرگداشت شهدا لازم خواند و خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم به‌زودی و در ابتدای سال آینده مراسم باشکوهی برای بزرگداشت شهدا در شهرداری برگزار کنیم.

انتهای پیام/***ن

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.yeafuqeimsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما