تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۳
کد مطلب : 7539
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: برای رفاه بیشتر حال زائران و مسافران در مسیر حرم تا مسجد جمکران، برخی پروژه‌های رفاهی و اقامتی در حال احداث است که لازم است پیوست های فرهنگی در اجرای آنها بصورت کامل رعایت شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مجید محمدرضا خانی در گفت و گو با خبرنگار شهرنیوز، بیان داشت: مسیر حرم مطهر تا مسجد مقدس جمکران یک محور خاص در سطح کشور است که دو نقطه و کانون بزرگ مذهبی و معنوی را به یک دیگر متصل می‌کند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به اجرای پروژه راه فیروزه‌ای در طول مسیر حرم مطهر تا مسجد مقدس جمکران، ادامه داد: هدف اصلی و غایی از طرح پررنگ‌تر شدن جنبه معنوی و فرهنگی این بلوار روحبخش است.

رضاخانی با بیان اینکه مسیر بین حرم مطهر تا مسجد مقدس جمکران در مناسبت‌های مختلف مذهبی شاهد حضور گسترده مردم از شهرهای مختلف کشور است، گفت: در چنین شرایطی لازم است تا زیرساخت و بسترهای لازم برای استفاده بهتر مردم از حضور در این محور فراهم شود.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم اضافه کرد: در اجرای پروژه راه فیروزه‌ای باید از نظر کالبدی و فضایی، اقداماتی در طول مسیر اجرا شود که با جایگاه این محور تناسب داشته باشد.

رضاخانی با تاکید بر ضرورت شکل‌گیری کامل مسیر بلوار پیامبر اعظم(ع)، بیان داشت: در صورت تملک و شکل گیری کامل این محور، مسیر تردد خودروهای شخصی و مسیر پیاده روی عابران به سمت مطلوبیت بیشتری حرکت خواهد کرد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم اضافه کرد: برای رفاه بیشتر حال زائران و مسافران در این محور، برخی پروژه‌های رفاهی و اقامتی در طول بلوار پیامبر اعظم(ص) در حال احداث است که لازم است پیوست های فرهنگی در اجرای آنها بصورت کامل رعایت شود.

انتهای پیام/ش

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.mdeiw6dt1giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما