تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب : 7469
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: طبق تبصره ماده 4، آماده‌سازی و زیرسازی اراضی الحاقی بعد از سال 1364 بر عهده مالکان است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مجید محمدرضاخانی امروز در سی و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به برخی ایرادات هیات انطباق فرمانداری به بودجه سال آینده شهرداری اظهار داشت: تبصره ۱۵ با هدف الزام شهروندان جهت آماده‌سازی جداول در اجرای پروژه‌های شهری و تفکیک آن‌ها انجام‌گرفته که در امتداد تبصره ۴ است.

وی مشمولین ماده ۴ را نیز مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: طبق ماده تبصره ماده ۴، آماده‌سازی و زیرسازی اراضی الحاقی بعد از سال ۱۳۶۴ بر عهده مالکان است.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم همچنین در ادامه با اشاره به اعتراض کمیته انطباق به تبصره ۱۵ بودجه سال آینده، تصریح کرد: هدف از این تبصره حل مشکل مالکان خرد است تا چالش زیرسازی و آماده‌سازی در اجرای پروژه‌های عمرانی و آسفالت معابر برطرف شود.

محمدرضاخانی با تأکید بر ماده ۱۰۱ در الحاق و تفکیک اراضی تصریح کرد: طبق این ماده هزینه احداث جدول در این اراضی بر عهده مالکان است.

انتهای پیام/ش***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.-nqt23nkwftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما