تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۶
کد مطلب : 7513
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم از رایگان بودن تمام خطوط اتوبوس‌رانی در روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد و گفت: 200 دستگاه اتوبوس در ایام نیمه شعبان در سطح شهر خدمات‌رسانی می‌کنند.
خدمات‌رسانی ۲۰۰ دستگاه اتوبوس در ایام نیمه شعبان/آماده‌باش کامل تمام پرسنل ستادی و اجرایی سازمان اتوبوس‌رانی قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمدصادق زمانی امروز با حضور در برنامه رادیویی و تلویزیونی مرکز قم، با بیان آمادگی سازمان اتوبوس‌رانی در ایام نیمه شعبان اظهار داشت: تمام پرسنل ستادی و اجرایی سازمان اتوبوس‌رانی در ایام نیمه شعبان به‌صورت کامل آماده‌باش هستند.

وی ارائه خدمات سازمان اتوبوس‌رانی را در سطح شهر و جمکران تشریح کرد و گفت: تعداد ۱۵۵ دستگاه اتوبوس جهت سرویس‌دهی سطح شهر و مسیرهای منتهی به جمکران آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم، تعداد اتوبوس‌های مستقر در پارک‌سوار شمالی را نیز ۱۰ دستگاه اعلام کرد و افزود: ۵۰ دستگاه اتوبوس برای جابجای مسافران در دو خط (مطهری- آذر- جمکران) و خط (پارکینگ شرقی- پیامبر اعظم- جمکران) مستقرشده‌ است.

وی از آماده‌باش ستاد سوخت‌رسان سازمان نیز خبر داد و گفت: ستاد سوخت‌رسانی سازمان نیز از ساعت ۱۸ عصر روز پنجشنبه مورخ ۲۶ اسفند تا ساعت ۲۴ روز ۲۷ اسفندماه به‌صورت کامل آماده‌باش است.

زمانی، همچنین تأمین ۶۲ هزار لیتر گازوییل را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: ۲ دستگاه اتوبوس تعمیرگاه سیار نیز در جمکران و سطح شهر برای خدمات‌رسانی به ناوگان مستقرشده است.

وی ادامه داد: جلسات هماهنگی با شرکت بهره‌بردار جهت سرویس‌دهی ناوگان نیز به‌صورت مستمر برگزارشده تا بتوانیم در کمترین زمان مشکلات احتمالی را رفع کرده و بهترین خدمات را به شهروندان ارائه کنیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم، بر نظارت دقیق بر عملکرد اتوبوس‌ها و شرکت‌های بهره‌بردار تأکید کرد و اظهار داشت: یک دستگاه اتوبوس به سامانه AVL به‌منظور نظارت دقیق‌تر فعالیت ناوگان مجهز و به‌صورت ۲۴ ساعت در سازمان مستقر است.

وی یادآور شد: یک دستگاه اتوبوس دیگر نیز جهت استراحت پرسنل و رانندگان در جمکران تجهیز و مستقرشده و غذا و میان وعده جهت نیروهای ستادی و اجرایی تهیه و توزیع می‌شود.

زمانی، رایگان بودن اتوبوس‌های تمام‌مسیرها را در روز پنج‌شنبه و جمعه یادآور شد و تأکید کرد: از همه شهروندان درخواست داریم در روزهای پنج‌شنبه و جمعه جهت کاهش ترافیک سطح شهر از ناوگان اتوبوس‌رانی استفاده کنند.

انتهای پیام/***ن

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.znqt23nmxftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما