تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۴۱
کد مطلب : 7383
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم از برطرف شدن مشکل افت فشار آب در برخی مناطق قم مانند منطقه 6 شهرداری قم تا اردیبهشت‌ماه سال آینده خبر داد.
برطرف شدن مشکل افت فشار آب در منطقه ۶ قم تا اردیبهشت‌ماه سال آینده
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حسن بختیاری در دیدار مردمی مدیران شهری و کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات شورای اسلامی شهر با اهالی منطقه ۶ شهرداری قم که در آستان امامزاده جعفر شهید(ع) برگزار شد، با اشاره به دغدغه شهروندان در خصوص افت فشار آب در این منطقه شهری اظهار داشت: به خاطر برخی تغییرات در شبکه و خطوط انتقال آب استان، برخی محلات منطقه ۶ با افت فشار آب روبه‌رو شده‌اند که این مشکل تا اردیبهشت‌ماه سال آینده به‌صورت کامل برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مشکلات شهروندان قمی در این منطقه در خصوص افت فشار آب قطعاً تا قبل از آغاز فصل گرما به‌صورت کامل برطرف شده و وضعیت به قبل از آغاز عملیات اصلاح شبکه باز خواهد گشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم همچنین با اشاره به انتقاد برخی از شهروندان در خصوص اجرای فاضلاب در این منطقه، ابراز داشت: شرکت آب و فاضلاب قم آمادگی دارد تا برخی از مشکلات موردی ایجادشده در این زمینه را با حضور کارشناسان رفع نماید.

بختیاری با اشاره به افزایش درصد شوری آب نیز گفت: مشکل شوری آب یک مشکل کلی در سطح استان است و در حال حاضر ذخیره سدهای استان کاهش و مصرف عمومی آب افزایش‌یافته و این مسئله سبب شده تا میزان استفاده از آب چاه‌ها بیشتر شود.

انتهای پیام/***ش

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.4qma2bq11la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما