تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : 6909
مهدی کلانترزاده در بیست و نهمین کمیته مدیران ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران به‌عنوان رئیس کارگروه راهبردی و توسعه انتخاب شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری بیست و نهمین کمیته مدیران ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران به مدت دو روز در روزهای ۴ و ۵ بهمن به میزبانی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و حضور ۲۰ نفر از مدیران از سراسر کشور برگزار شد.

تشریح ساختار و روند تشکیل کمیته و ارائه گزارش عملکرد کمیته در سال‌های قبل، فرایند برگزاری انتخابات رئیس و دبیر کمیته با حضور دبیرکل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران، انتخاب روسای کارگروه‌های امور بین‌الملل، رسانه و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و مدیریت افکار عمومی، تبادل‌نظر و ارائه طرح‌های پیشنهادی درباره نحوه برگزاری و فعال‌سازی کمیته و کارگروه‌های مربوطه توسط مدیران ارتباطات شهرداری‌های کلان‌شهرها، تعیین زمان‌بندی جلسات سال ۱۴۰۱ از مهم‌ترین موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین در کنار برگزاری این نشست، سلسله کارگاه‌های تخصصی با موضوعات نقش خبر سازنده و نقش شبکه‌های اجتماعی در اداره کردن روابط عمومی‌های کلان‌شهرها با حضور اساتید برجسته این حوزه نیز برگزار شد.
گفتنی است مهدی کلانترزاده با انتخاب اکثریت اعضای این کمیته به‌عنوان رئیس کارگروه راهبردی و توسعه کمیته مدیران ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران برگزیده شد.
کارگروه راهبرد و توسعه با هدف ترسیم خطوط کلی روابط عمومی‌های کشور، ساختار تشکیلاتی، مباحث قانونی و حقوقی و توانمندسازی نیروهای روابط عمومی‌ها ایجاد شده است./***

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.xdviw6d11giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما