تاریخ انتشار :جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۳۰
کد مطلب : 6824
جانشين فرمانده سپاه قم گفت: مكتب حاج قاسم مكتب امام راحل و مكتب ولايت است و هنرمندان، نويسندگان، شعرا مسئوليت بيشتری در تبيين مكتب فاطمی حاج قاسم در جامعه بر دوش دارند.
مکتب حاج قاسم مکتب امام راحل و ولایت است/استفاده از زبان هنر و اندیشه برای تبیین مکتب حاج قاسم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سرهنگ مهدی کبیری پور در آیین اختتامیه نخستین همایش ملی مکتب فاطمی حاج قاسم که شب گذشته در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم مکتب امام راحل و مکتب ولایت است، اظهار کرد: مکتب حاج قاسم یعنی مکتب فاطمی که حافظ ولایت است؛ حضرت زهرا(س) با نثار جانشان از ولی زمانشان دفاع کردند و حاج قاسم نیز به ما آموخت که باید از حریم ولایت با نثار جانمان دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه ایشان با همت جهادی حریم هزار کیلومتری در اطراف ایران ایجاد کرد ادامه داد: قرار گرفتن در مکتب حاج قاسم یعنی از هر ظرفیت و توانی برای تحقق اهداف ایشان بهره ببریم و امروز حفظ انقلاب به فرموده مقام معظم رهبری از واجبات است.

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) ادامه داد: هنرمندان، نویسندگان، شعرا و دیگر اقشاری که تریبون در اختیار دارند، مسئولیت بیشتری در تبیین مکتب فاطمی حاج قاسم در جامعه بر دوش دارند که یکی از مهم‌ترین این مسئولیت‌ها تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری به جامعه با زبان هنر است.***/ع

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.5b0urhbwaiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما