تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 16118
معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم گفت: طی سال گذشته ۶ میلیون و ۷۸۵ هزار تن کالا از این استان حمل شده که در مقایسه با سال ۱۴۰۱، ۲۹ درصد رشد داشته‌است.
حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علیرضا اسدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو، افزود: طی سال ۱۴۰۱ در مجموع پنج میلیون و ۲۶۶ هزار تن کالا و بار در قم جابه‌جاشده بود.
وی با بیان اینکه جابه‌جایی این میزان تناژ کالا در سال ۱۴۰۲ در قالب ۵۲۴ هزار بارنامه صادر شده انجام شده‌است، اضافه کرد: تعداد بارنامه‌ها نیز در مقایسه با سال ۱۴۰۱ (۴۶۱ هزار بارنامه) ۱۴ درصد رشد داشته است.
معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم تصریح کرد: فراورده‌های دامی ، سیمان، آهن‌آلات و کود به ترتیب بیشترین فراوانی کالای حمل شده طی سال ۱۴۰۲ از این استان را به خود اختصاص داده‌است.
وی خاطرنشان کرد: ۴۲ شرکت حمل‌ونقل کالا، ۳ هزار و ۸۷۳ دستگاه ناوگان باری، ۲ هزار و ۸۷ دستگاه وانت‌بار و درمجموع چهار هزار و ۹۲۹ نفر راننده در بخش حمل‌ونقل کالا استان قم به فعالیت مشغول هستند.
وی افزود: با توجه‌به بررسی‌های به‌عمل‌آمده و هدف‌گذاری‌های لحاظ شده، پیش‌بینی می‌شود شاهد جابه‌جایی بیش از هفت میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا طی سالجاری در استان قم باشیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcg7q9q.ak93q4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما