تاریخ انتشار :جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۱۸
کد مطلب : 6814
رئيس کمیته گردشگری کمیسیون فرهنگی مجمع شهرداران کلان‌شهر ایران با تأکید بر اينكه يكی از فعالیت‌های این کمیته اجرای تورهای گردشگری است، گفت: یکی از اقدامات ما در كميته، هماهنگی این تورها و رسیدن به یک بسته پیشنهادی برای نوروز است.
لزوم تهیه بسته پیشنهادی سفر برای مسافران نوروزی/برگزاری جشنواره‌های گردشگری در شهرهای مختلف
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حمید نادری در نخستین نشست مجازی گردشگری فرهنگی که به همت کمیته گردشگری کمیسیون فرهنگی اجتماعی مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران با موضوع اطلاع‌رسانی و برنامه‌های فرهنگی، گردشگری اعیاد شعبانیه و ایام نوروز برگزار شد، اظهار کرد: مدتی است که این کمیته تشکیل‌شده و امیدواریم با هم‌افزایی و همگرایی در مناسبت‌های ملی و مذهبی بتوانیم خدمات خوبی را به زائران و مسافران ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه جلسات تخصصی برای شناسایی ظرفیت‌های گردشگری هر شهر برگزار خواهد شد، ابراز کرد: باید به شعاری واحد برسیم و در تبلیغات شهری با شعار واحد فعالیت کنیم.

رئیس کمیته گردشگری کمیسیون فرهنگی مجمع شهرداران کلان‌شهر ایران با تأکید بر اینکه یکی از فعالیت‌های کمیته‌های گردشگری اجرای تورهای گردشگری است، گفت: یکی از اقدامات ما در کمیته، هماهنگی این تورها و رسیدن به یک بسته پیشنهادی برای نوروز است که این بسته در شهرها به مسافران ارائه شود تا بتوانند برنامه‌ریزی خوبی برای سفرشان انجام دهند.

نادری خاطرنشان کرد: تولید فصلنامه گردشگری نیز در حال انجام است و برگزاری جشنواره‌های گردشگری در شهرهای مختلف نیز برنامه‌ریزی خواهد شد.***/ع

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.6nik49nay5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما