تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۲
کد مطلب : 6713
معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به افزایش نجومی تجهیزات آتش‌نشانی طی سال‌های اخیر گفت: نردبان، خودرو و سایر تجهیزات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با افزایش قیمت بسیار زیادی همراه شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری عباس ذاکریان در جلسه شورای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم که با حضور دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم برگزار شد، اظهار داشت: فصل یک و دوم سازمان‌های تابعه خدمات شهری قم باید تأییدیه لازم را برای ارجاع به شورای اسلامی شهر داشته باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: در بودجه سال آینده شهرداری قم در بخش خدمات شهری حداکثر افزایش هزینه‌های پرسنلی ۱۰ درصد در نظر گرفته‌شده است.

به گفته وی، آموزش‌های همگانی و مقدماتی در کنار عملیات‌های اطفاء و نجات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در بودجه سال آینده همچنان کاملاً رایگان دیده‌شده است.

ذاکریان با اشاره به افزایش نجومی تجهیزات آتش‌نشانی طی سال‌های اخیر یادآور شد: نردبان، خودرو و سایر تجهیزات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با افزایش قیمت بسیار زیادی همراه شده است و تأمین بسیاری از این تجهیزات از توان شهرداری خارج است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم یادآور شد: با توجه به برخی تقاضاهای عمومی، طرح برون‌سپاری برخی خدمات آتش‌نشانی به‌ویژه در مورد بازنشستگان این سازمان موردتوجه شهرداری قرار گرفته است.***/ش

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.zaqct1aypbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما