تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۵
کد مطلب : 6525
مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم با اشاره به برگزاری رزمایش مواد خطرناک گفت: هدف از برگزاری این رزمایش ارزیابی دستگاه‌های امدادی در خصوص مواردی بوده که احتمالاً در سطح شهر با آن مواجه خواهیم شد که نیازمند عکس‌العمل مناسب برای مواجهه با آن خواهیم بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علی‌اکبر رحیمی در حاشیه برگزاری رزمایش مواد خطرناک که امروز در قم برگزار شد، با اشاره به اینکه این رزمایش از سلسله برنامه‌هایی بوده که در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در مجموعه شهرداری در حال انجام است اظهار داشت: با نشست‌های تخصصی که در این حوزه داشتیم، سناریوی رزمایش تدوین و پس از تأیید مراجع ذیصلاح، امروز شاهد برگزاری این رزمایش هستیم.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این رزمایش، ارزیابی دستگاه‌های امدادی در خصوص مواردی است که احتمالاً در سطح شهر با آن مواجه خواهیم شد تصریح کرد: نیازمند عکس‌العمل مناسب برای مواجهه با آن خواهیم بود.
مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم افزود: این رزمایش توسط ارزیابان مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و نقاط ضعف و قوت دستگاه‌ها بررسی می‌شود تا شاهد حوادث ناگوار در سطح استان نباشیم.
وی ضمن تقدیر از اداره کل پدافند غیرعامل استان و تمام مجموعه‌های خدمت رسان و امدادی برای حضور در این رزمایش، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله نتیجه این مانور را در آینده نزدیک به سمع و نظر مقامات ذی‌صلاح می‌رسانیم.***/ع

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.8emfuqeiisfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما