تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : 6380
معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قم با تأکید بر لزوم برخورد قانونی با متصرفان شهر در تقسیم غیرمجاز املاک مجاور خیابان عدالت و بلوار پیامبر اعظم (ص) از شهروندان خواست از خریدوفروش املاک این محدوده خودداری نمایند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  به‌دنبال برخی اقدامات افراد سودجو در خریدوفروش و تفکیک غیرمجاز املاک خارج از محدوده شهر قم در مجاورت خیابان عدالت، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قم نسبت به عواقب هرگونه اقدام غیرقانونی در این زمینه هشدار داد.

این املاک که خارج از محدوده شهر قم و جزئی از حریم شهر لحاظ می‌شوند، می‌بایست قبل از هرگونه اقدام جهت تفکیک، علاوه بر شمول در محدوده مصوب شهر، مراحل قانونی خود را در مبادی ذی‌ربط نیز طی نمایند.

تقسیم غیرمجاز و خریدوفروش خارج از ضوابط پلاک ثبتی ۱۱۲۶۰ اصلی واقع در حریم شهر قم در غرب بلوار پیامبر اعظم (ص) و مجاور خیابان عدالت ازجمله مواردی است که در سال‌های اخیر علی‌رغم اخطارهای شهرداری قم، موردتوجه افراد سودجو قرارگرفته و خارج از ضوابط قانونی اقدام به خریدوفروش آن شده است.

همچنین این معاونت در نامه‌ای رسمی به فرماندار قم و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم خواستار برخورد قانونی با خاطیان و صیانت از حریم شهر شد

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.vaqct1apubc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما