تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۹
کد مطلب : 5868
جشنواره خانوادگی تیراندازی و گرامیداشت شهدای ورزشکار قم به مناسبت « روز قم» به همت سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری و هیئت تیراندازی استان قم برگزار می‌شود.
برگزاری جشنواره خانوادگی تیراندازی و گرامیداشت شهدای ورزشکار به مناسبت “روز قم”
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم به مناسبت «روز قم» برنامه‌های ورزشی مختلفی را با مشارکت هیئت‌های ورزشی استان قم در دست اجرا دارد.

یکی از این برنامه‌ها برگزاری جشنواره خانوادگی تیراندازی و گرامیداشت شهدای ورزشکار قم توسط این سازمان است که با همکاری هیئت تیراندازی استان قم برگزار می‌شود.

این مسابقه فقط در رشته تفنگ بادی و به‌صورت خانوادگی است که هر تیم یک خانواده چهار نفره شامل پدر، مادر و دو فرزند خواهد بود فرزندان خانواده به‌تنهایی در این مسابقه ثبت‌نام نخواهند شد.

این  مسابقات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار و شرکت‌کنندگان ملزم به رعایت قوانین می‌باشند و  خانواده‌هایی که تفنگ رسمی مسابقات را دارند می‌توانند با سلاح خودشان در مسابقه شرکت نمایند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه مفرح و خانوادگی از ۸ لغایت ۱۲ آبان ماه می‌بایست به نشانی http://fv-qom.ir/fa/news/show/1627 مراجعه و نسبت به ثبت‌نام تیم خود اقدام کنند.

این مسابقات از ۱۴ لغایت ۱۹ آبان ماه برگزار خواهد شد و مراسم اختتامیه با مشخص شدن تیم‌های برتر برگزار می‌شود.***/ع

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.qawct1avvbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما