تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب : 5828
مدیر ستاد اقامه نماز استان قم با اشاره به ابتکار بسیار خوب سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم در اجرای پویش و مسابقه ندای ملکوت گفت: این پویش فضای شهر و کشور را عطرآگین و ستاد اقامه نماز از آن حمایت خواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمد خامه یار در حاشیه آیین آغاز به کار پویش و مسابقه « ندای ملکوت» که به مناسبت « روز قم » در بوستان نجمه برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اینکه معمولاً نامگذاری ها یادآوری هستند، اظهار کرد: اینکه روزی در تقویم به‌عنوان «روز قم» نامگذاری شده جای تقدیر دارد و باید برای مردم تبیین شود که این نامگذاری چه نعمت‌هایی را در خود دارد.

وی با اشاره به ابتکار بسیار خوب سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم در اجرای پویش و مسابقه ندای ملکوت گفت: این پویش نشان داد می‌شود کار دینی انجام داده و پول و اعتباری نخواست و حرکتی کرد که توسط خود مردم فضای شهر عطرآگین شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم ادامه داد: از همه کسانی که در این زمینه کار کردند تقدیر می‌کنیم و خواهان استمرار این حرکت معنوی هستیم.

خامه یار خاطرنشان کرد: اذان گفتن در محله و خیابان‌ها شهامت، استعداد و مردانگی می‌خواهد و قطعاً اجرای این طرح باعث خشنودی امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری می‌شود و ما نیز در ستاد اقامه نماز استان قم از این طرح و پویش زیبا و معنوی حمایت خواهیم کرد.***/ع

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.w8nbjh8vv9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما